English site
DSE-Fabrik

Betalings- og leveringsbetingelser for Solcell ApS

1. Bestilling

Bestilling foregår ved at bestille via vores shop, kontakte os telefonisk på 35367777 eller sende os en e-mail på salg@dansksolenergi.dk eller Info@solcell.dk.
2. Betaling:
Kan foregå enten ved bankoverførsel, girobetaling eller med check. Varer kan også sendes pr efterkrav (her lægges et efterkravsgebyr på prisen).
Hvis du overfører pengene direkte til vores konto regnr. 4180 konto 11300936, bliver varerne afsendt, når pengene er registreret på vores bankkonto.
Ved betaling med check, sender vi varen, når vi har modtaget checken.
Hvis varen ikke kan leveres, afvises på grund af beskadigelse m.v., eller såfremt du udnytter din fortrydelsesret, vil fakturabeløbet for den pågældende vare blive indsat på din konto, når Solcell ApS har modtaget dine returvarer.
3. Priser
Der tages forbehold for: prisstigninger, valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.
4. Ejendomsforhold
Solcell ApS forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil hele købesummen er betalt fuldt ud.
5. Fragt / Fremsendelse
Alle varer sendes med Danske Fragtmænd/transportgruppen, TNT eller Post Danmark. 
Leveringstiden, er normalt 2-4 arbejdsdage for varer vi har på lager ellers 1- 2 uger
Da vi så vidt muligt leverer varer samlet, vil leveringstiden ved køb af flere varer svare til varen med længst leveringstid. OBS: Der tages forbehold for evt. varer i restordre.

Solcell ApS kan ikke gøres ansvarlig for forsinkelse af leverancer samt  evt. udgifter i forbindelse med forsinkede leverancer og fabrikationsfejl i produkter, men vi vil altid bestræbe os på rettidig levering.

Når du har modtaget dine varer, skal du sammenholde disse med følgeseddel/faktura. Kontroller varen/pakken for transportskader inden kvittering for modtagelsen, såfremt der er skade på varen gøres indsigelse over for transportfirmaet på stedet.

VIGTIGT! Har emballagen tegn på skade, når du modtager den, skal du åbne pakken i overværelse af postbudet eller fragtmanden.

Kvittering for modtagelsen, er det samme som at sige, at varen er i orden.
Er varen beskadiget påføres kvitteringen nægtet modtagelse.  Postbudet/fragtmanden tager så pakken med igen. Herefter skal vi kontaktes.

Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig på det lokale postkontor eller hos os.

Håndterbare leveringer under 30 kg sker til den anviste adresse, dog max. 1. sal eller kælder. Leveringer over 30 kg eller uhåndterbare leverancer leveres nærmest muligt leveringsadressen, i rampe- eller gadeplan. Du har også mulighed for at afhente varen på vores adresse Glückstadtsvej 2 2100 København Ø . Bemærk vi tager ikke imod kontanter eller kreditkort.
6. Returnering af varer
Har du fået defekte eller fejlleverede varer, skal Solcell ApS kontaktes. Rekvirer en fragtmand som betales af Solcell ApS.
HUSK at udfylde alle felter samt at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller faktura. Vi ombytter og sender en ny vare
7. Faktura
Til private sendes Faktura via e-mail, som grundlag for betaling. Til firmakunder sendes Faktura med varerne eller efterfølgende.
8. Service (garanti)
Ved behov for service, kan vores tekniske service kontaktes via e-mail:
service@dansksolenergi.dk
Returnering til service sker via fremsendelse af fragt, som kunden betaler. Inden varen afsendes skal der vedlægges en beskrivelse af problemet. Varer der modtages uden forudgående beskrivelse vil ikke blive behandlet. Varen vil blive repareret inden for ca. 1-2 uger, med mindre specielle forhold skulle forekomme. Efter reparation sendes varen gratis tilbage til kunden.
Kan vores teknikker ikke finde fejl på et returneret produkt, sendes produktet retur for kundens regning samt et gebyr på 200,00.
Solcell ApS dækker ikke håndværker,- eller andre udgifter i forbindelse med demonteringen og genmonteringen af produktet.
9. Garanti / Reklamationsret
På alle produkter ydes der Reklamationsret ifølge købeloven, med mindre producenten selv giver yderligere garanti på produktet. Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, repareres denne vederlagsfrit hos os eller producenten, med mindre fejlen skyldes betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side.
Skal varen repareres under garanti se punkt 8.
10. Fragt.
Fragt bliver oplyst inden du godkender din bestilling. Prisen afhænger af hvilke varer du bestiller, da fragtprisen udløses af varens vægt. Fragtpris er minimum 87,50 kr. pr. forsendelse.
11. Retur / Fortrydelse
Speciel fremstillede varer tages ikke retur. Varer købt i shoppen er standard varer, og skulle du fortryde dit køb inden 14 dage, tilbagebetaler vi varens pris, hvis varen er tilbageleveret i væsentlig samme stand og mængde.
Forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Varer, der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse uden forudgående aftale.
Der kan gå op til 7 arbejdsdage fra vi modtager varen retur til vi tilbagefører pengene.

Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for, at du har afsendt varen.
13. Reklamation
Synlige defekter eller mangler skal anmeldes til Solcell ApS på leveringsdagen eller senest dagen efter.

print siden

 
SolcellerSolcellSolcelleEnergiSolSolcell RISolceller
Dansk Solenergi Aps | Danish Solar Energy Ltd.
Hoved afd.: Flensbjerg 8 - 4960 Holeby, Telefon: +45 5020 2354 - WebFax:
Email: info@dansksolenergi.dk - salg@dansksolenergi.dk
Hjemmeside:
www.dansksolenergi.com